יום שישי, 23 בנובמבר 2012

תחרות "ראשון למטמון"

במסגרת ציון 130 שנה להקמתה של העיר ראשון לציון, מתקיימת תחרות חידות שתשובותיה קשורות לעיר.
בתחרות משתתפות כיתות ומשפחות- ואנחנו ככיתה צריכים לבחור שם וסיסמת התחברות.
את החידה הראשונה, יש לפתור עד ליום ראשון ה-2.12!!!
פתרנו כבר 3 משפטים (חידות) מתוך 4.

החידות בנויות בצורת פאזל- כל חלק בפאזל הוא פתרון אפשרי.
את הפתרונות האפשריים ניתן למצוא באתר החידון (קישור בהמשך ההודעה).

הנה החידה, ומה שמסומן בבולט הוא המשפט שלא פתרנו:
(אני לא מפרסמת את התשובות באינטרנט כי יכולים להעתיק)
אם פתרתם את החידה החסרה, התקשרו אליי / כתבו לי הודעה למייל.


"השקד פרח לצידה והיא לא שיקרה,
כשבראשון חשבו עוד מחוץ לקופסא,
בטיב משפחתו ניסה להשביח סוכתו,
והמגן האדום גאל את עמו."

אם אתם רוצים שנשתתף/לא נשתתף ככיתה בחידון, כתבו בתגובות.
אם יש רוב להשתתפות בחידון - נירשם, אם לא- לא נירשם.
אנא כתבו אם אתם רוצים או לא בימים הקרובים, כדי שנספיק להירשם באתר ולפתור את המשפט החסר!!
ככל שנכתוב את הפתרון יותר מוקדם, כך יהיה יותר טוב וסיכויינו יגדלו!

ראשון למטמון

3 תגובות:

  1. אנונימי23/11/12 15:11

    אני בעד להירשם

    השבמחק
  2. אנונימי24/11/12 18:41

    אני בעד להרשם ועלה לי רעיון ממה שכתבת
    יכול להיות אתרים אחרים שבטעות מעלים פתרונות - צריך לחפש

    השבמחק
  3. אנונימי24/11/12 21:31

    גם אני בעד

    השבמחק

היי! כיוון שיצא שכבר מספר פעמים לא כתבתי שיעורי בית במקצוע מסוים כי לא ידעתי,
אשמח אם תעירו לי בתגובה שלא כתבתי. תודה!