יום שני, 7 באפריל 2014

עבודות לחופשת פסח

1. תנ"ך- דפי עבודה
2. ערבית-
עמודים 113-114- תרגילי ציווי (109,110,111)
עמודים 299-300- משפטים אי זוגיים בלבד (להגשה)
עמוד 116- שאלה 119 (תרגיל ציווי)
3. עברית- דפי עבודה
4. מתמטיקה- תרגול (כתוב במחברת)
5. שיעורים בפיזיקה- לסיים לענות על כל השאלות שבדף
6. לא חובה- דגם של הספריה מבעלת הארמון... מוסיף 5 נק' בונוס לתעודה, וניתן לעשות לבד או בזוגות. 

7. כל התלמידים שבאדריכלות במרכז רון- אל תשכחו לעבוד על הגיליון (-;

אני מקווה שלא שכחתי שום דבר... אם שכחתי, אשמח אם תגיבו ותכתבו מה שכחתי...



חג פסח שמח!
דרך אגב, ארבעת המילים שניבה הוסיפה לאוצר המילים למבחן הם: puzzles, squares,appear,rows.


8 תגובות:

  1. אנונימי8/4/14 13:50

    תודה רבה! עזר לי מאוד!
    דרך אגב, מה להגשה ומה לא? ומה אם אין לי את הדפים בעברית?

    תודה רבה ובתודה מראש, שחר מצא

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שחר (-:

      אני מצטערת, אבל אני לא יודעת...
      אני יודעת ב-100% שהמשפטים בערבית בעמודים 299-300 הם להגשה,
      ואני מניחה שאולי גם בעברית ובתנ"ך, אבל שוב... לגביהם אני לא בטוחה.

      חופשה נעימה ^_^
      מיכל

      מחק
  2. אנונימי11/4/14 15:55

    ספרות 28 תנך 30 מדעים 23 אנגלית 25 עברית ? מתטמתיקה 1.5

    השבמחק
  3. אנונימי17/4/14 22:22

    מהם דפי העבודה בעברית ובתנ"ך? אני לא מוצא אף דף בשם " דפי עבודה לפסח" באף אחד מהאזורים שלהם באתר.

    תודה רבה, שחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שחר,
      דפי העבודה בעברית חולקו בכיתה, ובתנ"ך- נשלחו במשו"ב.
      אם אתה צריך שאני אשלח לך אותם, תכתוב פה.
      שבוע טוב,
      מיכל

      מחק
  4. מה החומר לביולוגיה? זה ביום רביעי?

    השבמחק

היי! כיוון שיצא שכבר מספר פעמים לא כתבתי שיעורי בית במקצוע מסוים כי לא ידעתי,
אשמח אם תעירו לי בתגובה שלא כתבתי. תודה!